Tipuri de joc

IN CURAND - "BOMBA CU CEAS" ! ! ! 


1. CAPTURAREA STEAGULUI
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- 2 steaguri care sa fie arborate in bazele respective;

Reguli :
1) Toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

2) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

3) Daca un jucator este eliminat in timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a fost lovit sau sa il agate de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucator);

4) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;

Pentru a castiga jocul : capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza proprie.

2. IMPUSCATI-L PE CAPITAN
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- un membru al fiecarei echipe e ales Capitan;
- echipele sunt duse la bazele proprii;

Reguli :
1) Capitanul nu-si poate parasi baza;

2) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu si nu pot parasi baza decat atunci cand jocul a inceput;

3) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

4) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

Pentru a castiga jocul : eliminati Capitanul echipei adverse.

3. APARA OBECTIVUL
- O echipa este numita "Atacatori" si cealalta "Aparatori";
- Alegeti o zona unde va puteti apara pentru a numi baza, amplasandu-va steagul;
- "Aparatorii" trebuie sa aiba restrictie la limitele bazei cu steag;

Reguli :
1) "Aparatorii" nu pot parasi baza cu steag sau ariile unde au fost limitati;

2) "Atacatorii" pot ataca din orice loc al terenului;

3) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

4) Va fi fixata o limita de timp de 30 de minute

5) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

6) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

Pentru a castiga jocul :

- Echipa care ataca va fi desemnata castigatoare daca elimina toti jucatorii adversi( captureaza baza - obiectivul).

- Echipa care se apara va fi desemnata castigatoare daca nu pierde obiectivul in 30 minute sau elimina toti jucatorii adversi.

4. SWAT vs. TERO
- 2 baze;
- 2 echipe egale numeric;

Reguli :
1) Toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

2) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

3) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;

Pentru a castiga jocul : Echipa care va reusi sa elimine toti jucatorii din echipa adversa avand cel putin un jucator neeliminat va fi desemnata castigatoare.

5.VANATOAREA  DE  IEPURE
Pregatirea terenului:
Sunt necesare urmatoarele:
iepurele (o persoana);
Vanatorii (o ceata de oameni);
Un jucator se ofera voluntar sa fie iepure. Pentru a-i acorda un fel de avantaj (sunt sigur ca il va aprecia), aveti 2 optiuni:
1) iepurele primeste o arma semiautomata plus un obiect pe care il poate folosi ca scut.
2) iepurele poate avea o cantitate nelimitata de vopsea, iar Vanatorii au numai cate 20 de bile cu vopsea de fiecare jucator.

Limita de timp sugerata: 20 de minute. Limita poate fi schimbata in functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
   Reguli:
Daca iepurele are optiunea arma semiautomata / scut, loviturile care nimeresc scutul nu conteaza pentru eliminare;
Iepurele are 5 minute avans pentru a pleca in teren;
Se va da un semnal astfel incat sa stie si iepurele cand a inceput jocul;
Toti Vanatorii incep in acelasi moment si din acelasi loc;
Cand se foloseste optiunea de limitare a mingiilor de vopsea, daca un Vanator ramane fara munitie el este eliminat din joc;
Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale iepurelui.

Pentru a castiga jocul:
Daca esti iepure: “TRAIESTE!!!”
Daca esti Vanator: elimina iepurele.
Tactici:
Iepure: Misca-te continuu. Nu sta intr-un loc prea mult timp. Evita grupurile mari de vanatori.
Vanatori: Formati o linie de-a lungul terenului si inaintati. Formati-va cativa jucatori pe postul de “cercetasi”. Acestia vor trage la intamplare catre locuri de ascuns mai probabile pentru a-l scoate pe iepure afara din ascunzatoare.
Acest joc este un mod minunat de a incheia o zi de Paintball, mai ales daca jucati varianta cu limitare de munitie. Majoritatea jucatorilor prefera aceasta varianta pentru ca nu dispun de destula munitie pentru un joc “Captureaza Steagul”. Acest lucru le da prilejul sa joace cateva jocuri, fara a-si face probleme de munitie.